Description





Klaar voor verzending. Uit de serie “Quarantine” portretteert Téber de Muse geïsoleerd en respectvol ten opzichte van de ruimte van anderen. Deze afbeelding werd gemaakt vlak aan het begin van de wereldwijde pandemie, aangekondigd door de Wereldgezondheidsorganisatie. De compositie behoudt een minimalistische en kleurrijke esthetiek, terwijl het ook het gevoel weergeeft dat de meeste mensen hadden in maart 2020. Gelimiteerde editie (6 exemplaren), gesigneerde afdruk op ILFORD Galerie Gold Fibre Pearl 290GSM (290 gsm) papier met UltraChrome HDX inkten van Epson. Wordt geleverd met een gesigneerd en genummerd certificaat van echtheid.Geboren en getogen in Venezuela, vertoont Téber een aangeboren neiging om binnen duisternis licht te zoeken. Zijn artistieke inspanningen worden gedreven door een vurige zoektocht naar positiviteit, uitbundigheid en verlichting in elk milieu en elke compositie die hij creëert. Hij omarmt een palet vol levendige, optimistische tinten die een aura van eeuwige zonneschijn uitstralen door pastelkleuren, zuivere lijnen en een hyperrealistische glans. Téber wijkt bewust af van de heersende realiteit in zijn thuisland. Zijn creaties vormen een incarnatie van rust, escapisme en motivatie, uitgedrukt door een lens van minimalistische surrealiteit. Via hyperrealistische fotografie biedt Téber een glimp van een wereld die badend is in de straling van zonovergoten welvaart. Deze weergave dient als een evocatief bewijs, dat een aspiratief esthetisch ideaal manifesteert in de werkelijkheid.Internationaal erkende merken hebben enthousiast de artistieke visie van Téber omarmd en afgestemd door middel van strategische partnerschappen en samenwerkingen die zijn onderscheidende perspectief eren en ondersteunen, gekenmerkt door levendige, kleurrijke en elegant minimalistische composities. Onder de samenwerkingspartners bevinden zich merken zoals Tic Tac USA, Dior, Adidas USA, Google (Google Home en Google Pixel), PopSockets, Ajax, Chivas Regal, Tostitos USA, Fabuloso, T-Mobile, Volkswagen, Fairmont Hotels & Resorts, Hewlett-Packard, SugarBearHair, LIFEWTR, M&M’s, Nature Made, Clorox, Otterbox, Crocs USA, Club Med, Fruit Gushers, Method Home, Fruit by the Foot, Soylent en The 5th.De terugkerende aanwezigheid van de Muse binnen de meeste van zijn schilderijen neemt de dubbele rol aan van leidende kracht voor de composities en het geven van vitaliteit door de chromatische uitdrukking van de jas. Dit etherische figuur dient om Tébers omgevingen een menselijke toets te geven, vooral door de schitterende tinten van paars of fuchsiakleurige kleding, waardoor een boeiende tegenstelling ontstaat met de rustige, minimalistische en stralende omgevingen. Naast zijn esthetische functie fungeert de Muse ook als een schild, dat de kunstenaar beschermt tegen de blik van het publiek.


Hét online veilinghuis voor jou!

Catawiki is het meest bezochte online platform in Europa voor bijzondere objecten geselecteerd door experts, en biedt wekelijks meer dan 65.000 objecten aan voor de veiling. Het is onze missie om onze klanten een spannende en probleemloze ervaring te bieden bij het kopen en verkopen van bijzondere, moeilijk te vinden objecten.


Waarom Catawiki?
  • Lage veilingkosten
  • Al onze objecten zijn gecontroleerd door onze 240+ experts
  • 24/7 meebieden in onze app

    Biedingen zijn alleen geldig via de website van Catawiki.
  • ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Livre dans toute la Belgique
    vu 1x
    sauvegardé 0x
    Depuis 3 déc. '25
    Numéro de l'annonce: a157287693