The future of shopping - English version 9789401447232

€ 24,45
Envoi
Envoi pour € 2,95
10depuis 4 avr.. '23, 20:30
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurJorg Snoeck, Pauline Neerman
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789401447232

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: The future of shopping - English version
Auteur: Jorg Snoeck, Pauline Neerman
ISBN: 9789401447232
Conditie: Als nieuw

Traditional retail is no more. It has been rendered obsolete by developments in economy, demography, and technology in particular. The Internet has taken over the role of retail in its massive possibilities in distribution of products. Anyone can open a store today, from producers attempting to sell their products without any intermediaries to consumers themselves. The traditional consumer has turned to worldwide retail platforms in buying products they can afterwards easily sell themselves through social media. The Future of Shopping opens up a window into these trends and evolutions, offers insight into their catalysts, and lays out a framework for adapting your brand to the consumer of today and tomorrow.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a122441540