Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie

À débattre
Enlèvement ou Envoi
280depuis 3 mars. '24, 19:01
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
Année (orig.)2023
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Numéro de produit (ISBN)9789001022754

Description

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 548

•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Numéro de l'annonce: m2088497289