Basisboek digital analyticsÀ débattre
Ko Floor - Marketingcommunicatiestrategie
À débattre
Enlèvement ou Envoi
280depuis 3 mars. '24, 19:01
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Année (orig.)2023
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Numéro de produit (ISBN)9789001022754
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Aantal pagina's: 548
•Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;•state of the art kennis over digitale communicatie;•actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes...
Numéro de l'annonce: m2088497289
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelstom floor tom dans Musique & Instrumentsmon 2émemainboster dans Vélos & Vélomoteursvelo bebe tricycledivans in Maison & Meubleshanna checkerlot argent dans Antiquités & Art