Basisboek digital analyticsÀ débattre
Consumenten psychologie
À débattre
Enlèvement ou Envoi
521depuis 3 mars. '24, 19:06
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Année (orig.)2019
AuteurGuido Valkeneers
Numéro de produit (ISBN)9789463792516
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welkemate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheiden levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumentenelkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunneninnovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dithandboek aan bod komen.Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductiein de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag enhet gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studentenvan bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerderichtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodigeinzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in hetkader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang...
Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welkemate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheiden levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumentenelkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunneninnovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dithandboek aan bod komen.Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductiein de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag enhet gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studentenvan bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerderichtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodigeinzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in hetkader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang...
Numéro de l'annonce: m2088499028
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans LivresPsychologie dans Livreslivre psychologie dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresintroduction a la psychologie dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livrespsychologie du developpement dans Livresmicro economie dans Livrespsychologie de la personnalité dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreslivres de psychologie dans Livresbatterie bosch velo dans Vélos & Vélomoteursattache remorque hyundaisacoche gucci in Bijoux, Sacs & Beautédagmissaalransomes grasmaaiers