Aikido elementair, Henk Kat, Marin Van Noort€ 14,00
Onderneemster zkt. sterk merk
€ 14,00
Enlèvement
350depuis 12 févr.. '22, 14:06
Description
Onderneemster zkt. sterk merk
branding en communicatie waarmee je het verschil maakt
Auteur: Katlijn Voordeckers Sara Reymen
2014
251 blz
17x24 cm
Slappe kaft, randjes geschonden, enkele aanduidigen met fluor en potlood
Uit het hokje gelicht: branding en communicatie voor vrouwelijke ondernemers Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden? Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondernemer groeien in elke fase van je ondernemerschap. Dit is een boek voor enthousiaste starters, maar ook voor gevestigde onderneemsters die zich willen heroriënteren of hun business willen verdiepen. Het is bruikbaar voor elk type onderneming: van lokale eenmanszaak, detailhandel en vrije beroeper tot kmo of mkb. In negen stappen ontdek je hoe je uitgroeit tot een sterk merk door te ondernemen met een duidelijke focus, krachtige communicatie, doordachte strategie en vooral ook veel plezier. Vrouwelijke ondernemers met een sterk merk illustreren elke stap en geven concrete voorbeelden van hun aanpak en strategie. Enkele mannelijke ondernemers werpen een kritische blik op het thema van het boek: wat kunnen zij leren van de aanpak van hun vrouwelijke collega's ... en is er echt wel een verschil?
branding en communicatie waarmee je het verschil maakt
Auteur: Katlijn Voordeckers Sara Reymen
2014
251 blz
17x24 cm
Slappe kaft, randjes geschonden, enkele aanduidigen met fluor en potlood
Uit het hokje gelicht: branding en communicatie voor vrouwelijke ondernemers Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden? Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondernemer groeien in elke fase van je ondernemerschap. Dit is een boek voor enthousiaste starters, maar ook voor gevestigde onderneemsters die zich willen heroriënteren of hun business willen verdiepen. Het is bruikbaar voor elk type onderneming: van lokale eenmanszaak, detailhandel en vrije beroeper tot kmo of mkb. In negen stappen ontdek je hoe je uitgroeit tot een sterk merk door te ondernemen met een duidelijke focus, krachtige communicatie, doordachte strategie en vooral ook veel plezier. Vrouwelijke ondernemers met een sterk merk illustreren elke stap en geven concrete voorbeelden van hun aanpak en strategie. Enkele mannelijke ondernemers werpen een kritische blik op het thema van het boek: wat kunnen zij leren van de aanpak van hun vrouwelijke collega's ... en is er echt wel een verschil?
Numéro de l'annonce: m1808827924
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresgeen merk site officielmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsgeen merk in Vêtements | Femmesporte hetre dans Bricolage & Constructionstabilisateur goprokerkbankremorque a renoverskoda scala in Autos : Pièces & Accessoires