Caractéristiques
Conditie
Nieuw
Description
Islamic branding
Uitgeverij: Business Contact
ISBN: 9789047006848
Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) hebben de toekomst, wereldwijd en in
Nederland en Vlaanderen: meer dan 50 procent van alle moslims op de wereld is jonger dan 25 jaar. Maar tot op heden raken marketeers en adverteerders niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet of verkeerd en kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz Aouragh weet als geen ander
hoe je deze doelgroep moet aanspreken. Zijn bodycare-merk El Asira is een schoolvoorbeeld van islamic branding en werd wereldwijd opgepikt als trendsetter. Dit boek laat zien welke grote kansen bedrijven laten liggen. Het legt uit hoe ondernemers deze steeds groter wordende doelgroep voor zich kunnen winnen en hoeveel raakvlakken er zijn tussen bestaande producten en de islamitische wereld.
Gratis verzending bij besteding vanaf 30 euro (daaronder 3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie als nieuw zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: +31(0)6-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik naar webshop op onderstaande knop:
Uitgeverij: Business Contact
ISBN: 9789047006848
Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) hebben de toekomst, wereldwijd en in
Nederland en Vlaanderen: meer dan 50 procent van alle moslims op de wereld is jonger dan 25 jaar. Maar tot op heden raken marketeers en adverteerders niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet of verkeerd en kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz Aouragh weet als geen ander
hoe je deze doelgroep moet aanspreken. Zijn bodycare-merk El Asira is een schoolvoorbeeld van islamic branding en werd wereldwijd opgepikt als trendsetter. Dit boek laat zien welke grote kansen bedrijven laten liggen. Het legt uit hoe ondernemers deze steeds groter wordende doelgroep voor zich kunnen winnen en hoeveel raakvlakken er zijn tussen bestaande producten en de islamitische wereld.
Gratis verzending bij besteding vanaf 30 euro (daaronder 3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie als nieuw zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: +31(0)6-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik naar webshop op onderstaande knop:
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Livre dans toute la Belgique
vu 14x
sauvegardé 1x
Depuis 15 févr. '24
Numéro de l'annonce: a137088060
Mots-clés populaires
Livres scolairesmanuels scolaireslivres scolaires secondairelivres scolaires ancienslivres scolaires neerlandaislivres 1ere secondairelivres scolaires mathlivres scolaires scienceslivres 1ere primairelivres scolaires neerlandaislivres mathlivres scolaires anglaislivres scolaires primairelivres mathtable basse beton dans Tables | Tables de salonluxman m dans Amplificateurs & Ampli-syntoniseurskrone dans Agriculture | Outilscoffret 54 modules dans Électricité & Câblestechnics dans Enceintesgps tracteur dans Agriculture | Tracteursgezocht zelfstandig dans Emplois | Chauffeursassassins creed shadows dans Jeux | Sony PlayStation 5romer kidfix xp dans Sièges autovbtl