Kleine winkler prins atlas in kleur 9789010026965€ 4,65
Positioneren 9789024415540
€ 22,04
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 19 avr.. '24, 06:23
Caractéristiques
AuteurRik Riezebos, Jaap van der Grinten
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789024415540
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Positioneren
Auteur: Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
ISBN: 9789024415540
Conditie: Nieuw
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.
Geactualiseerde vierde druk met:
de inside-out route van positioneren;
de focus op categorisatie in plaats van differentiatie;
het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen;
praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden.
Bijbehorende website
Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.
Doelgroep
Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.
Titel: Positioneren
Auteur: Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
ISBN: 9789024415540
Conditie: Nieuw
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.
Geactualiseerde vierde druk met:
de inside-out route van positioneren;
de focus op categorisatie in plaats van differentiatie;
het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen;
praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden.
Bijbehorende website
Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.
Doelgroep
Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138353646
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemain2èmemain dans Bricolage & Constructionmes annonces sur 2ememainEnseignement & Science dans Offres d'emploicompresseur clim climatisation dans Autos : Pièces & Accessoirespsg ticketmegane rs trophychaise de bureau industriel in Maison & Meublesdiagnostique automobile dans Autos : Pièces & Accessoiresschaum in Livresetudes in Livreslivre occasion belgiquebd occasionlivre permis de conduireone piece occasionbob et bobette valeur