De 9+ organisatie 9789089650405

€ 11,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 10 avr.. '24, 06:24
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurBerry Veldhoen, Stephan van Slooten
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789089650405

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: De 9+ organisatie
Auteur: Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
ISBN: 9789089650405
Conditie: Als nieuw

Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien dé kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zon voldoende blijkt onvoldoende

Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!


The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customers mind drives marketplace success.
The readers mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.
Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School

... this book provides a roadmap that takes you from function to emotion, from mere satisfaction to high loyalty, and from operational excellence to customer excellence. But it's not your journey so much as aligning your business with the Customer Journey. In all the most relevant aspects, this book gets a 9+!
B. Joseph Pine II, co-author, The Experience Economy and Authenticity


Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn oprichter/directeur en partner van Altuïtion. Het bureau vertaalt (onbewuste) klantbeleving naar product-, proces- en service-innovaties die ondernemingen onderscheidend voordeel opleveren: van new business tot klantbehoud.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a138168201