Bouwen aan het nieuwe employer brand 9789081675635

€ 49,20
Envoi
00depuis 9 avr.. '24, 06:25
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurGeert-Jan Waasdorp, Martijn Hemminga
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789081675635

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Bouwen aan het nieuwe employer brand
Auteur: Geert-Jan Waasdorp, Martijn Hemminga
ISBN: 9789081675635
Conditie: Als nieuw

Een sterk werkgeversmerk maakt het verschil tussen talent binnenhalen en -houden of talent laten lopen. Maar een goed employer brand bouwen is niet eenvoudig. Want hoe pak je het aan? En hoeveel geld is ervoor nodig? In dit boek lees je het allemaal.

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand biedt (arbeidsmarkt)communicatieprofessionals, HR-professionals, recruiters en werkgevers bouwstenen om succesvol aan de slag te gaan met employer branding. Van authentieke en onderscheidende positionering tot intern draagvlak: het komt allemaal aan bod. Aan de hand van een nieuwe definitie, een concreet stappenplan, tientallen voorbeelden, best practices en concrete ken- en stuurgetallen nemen de auteurs de lezer mee in de huidige wereld van het werkgeversmerk.

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is geen academische verhandeling, maar een praktisch naslagwerk. Een boek waarin de liefde voor employer branding wordt onderstreept en concrete handvatten en stappen worden aangedragen om een succesvol werkgeversmerk neer te zetten. Lees het - en ook jouw werkgeversmerk zal nooit meer hetzelfde zijn.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a138153992