VBTL 6 VVKSO Leerboek statistiek beknopt 9789048620036€ 33,00
Klanthelden in de 9 + organisatie 9789089652256
€ 12,10
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 20 mars. '24, 06:20
Caractéristiques
AuteurBerry Veldhoen, Stephan van Slooten
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789089652256
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Klanthelden in de 9 + organisatie
Auteur: Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
ISBN: 9789089652256
Conditie: Goed
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.
Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:
* methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
* cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
* de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
* nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.
In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren!
'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.'
B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility
'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.'
Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue
Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.
Titel: Klanthelden in de 9 + organisatie
Auteur: Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
ISBN: 9789089652256
Conditie: Goed
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.
Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:
* methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
* cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
* de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
* nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.
In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren!
'This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.'
B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility
'Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega's, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.'
Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue
Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn directeur respectievelijk partner bij Altuïtion, een Customer Experience Consultancy die onder andere ruim 160 Customer Journeys heeft uitgevoerd met organisaties in diverse branches. Eerder verscheen van hun hand de bestseller De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a137757543
Mots-clés populaires
Science dans Livresschaum in Livresetudes in LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livresvan in in Livresdimensions 9 dans Livreslivre en neerlandais in Livresmanga in Livresdedicace in Livrestoto in Livresjelly 2 all in onephysique in Livrestarot in Livresdestination in Livreschaton liege dans Animaux & Accessoiresfrontrunnerstoel overtrekkenpetit ballot paille in Articles professionnels1m67 dans Animaux & Accessoires