Sport, publiek en de media 9789055892976

€ 19,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 14 févr.. '24, 06:20
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurRuud Stokvis
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789055892976

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Sport, publiek en de media
Auteur: Ruud Stokvis
ISBN: 9789055892976
Conditie: Goed

Dit boek gaat over de realtie tussen publiek dat via media van sport kennis neemt en sportbeoefening zelf. Het gaat ook over de rol van media-organisaties en de journalisten en over wat de enorme aandacht voor sport in de media teweeg gebracht heeft. Het uitgangspunt is dat vanda het eind van de jaren tachtig van de vorige eeuw, met de opkomst van de commerciële televisie, de televisiekijkers de belangrijkste macht zijn geworden van de mediasport. hun invloed werkt door in de topsport zelf en in de wijze waarop de media sport behandelen.



Deze studie is vooral van belang voor docenten en studenten aan de opleidingen communicatiewetenschap, journalistiek, theater- en filmwetenschap, culturele studies en natuurlijk ook academies van lichamelijk opvoeding en opleidingen sportmanagement en sportmarketing.



Ruud Stokvis, oud-topsporter, is socioloog en verbonden aan de afdeling Sociologie van de UvA. hij heeft verschillende publicaties over de betekenis van sport en sportbeoefening op zijn naam staan.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a137065329