94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Sport, publiek en de media 9789055892976
€ 19,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 14 févr.. '24, 06:20
Caractéristiques
AuteurRuud Stokvis
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789055892976
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Sport, publiek en de media
Auteur: Ruud Stokvis
ISBN: 9789055892976
Conditie: Goed
Dit boek gaat over de realtie tussen publiek dat via media van sport kennis neemt en sportbeoefening zelf. Het gaat ook over de rol van media-organisaties en de journalisten en over wat de enorme aandacht voor sport in de media teweeg gebracht heeft. Het uitgangspunt is dat vanda het eind van de jaren tachtig van de vorige eeuw, met de opkomst van de commerciële televisie, de televisiekijkers de belangrijkste macht zijn geworden van de mediasport. hun invloed werkt door in de topsport zelf en in de wijze waarop de media sport behandelen.
Deze studie is vooral van belang voor docenten en studenten aan de opleidingen communicatiewetenschap, journalistiek, theater- en filmwetenschap, culturele studies en natuurlijk ook academies van lichamelijk opvoeding en opleidingen sportmanagement en sportmarketing.
Ruud Stokvis, oud-topsporter, is socioloog en verbonden aan de afdeling Sociologie van de UvA. hij heeft verschillende publicaties over de betekenis van sport en sportbeoefening op zijn naam staan.
Titel: Sport, publiek en de media
Auteur: Ruud Stokvis
ISBN: 9789055892976
Conditie: Goed
Dit boek gaat over de realtie tussen publiek dat via media van sport kennis neemt en sportbeoefening zelf. Het gaat ook over de rol van media-organisaties en de journalisten en over wat de enorme aandacht voor sport in de media teweeg gebracht heeft. Het uitgangspunt is dat vanda het eind van de jaren tachtig van de vorige eeuw, met de opkomst van de commerciële televisie, de televisiekijkers de belangrijkste macht zijn geworden van de mediasport. hun invloed werkt door in de topsport zelf en in de wijze waarop de media sport behandelen.
Deze studie is vooral van belang voor docenten en studenten aan de opleidingen communicatiewetenschap, journalistiek, theater- en filmwetenschap, culturele studies en natuurlijk ook academies van lichamelijk opvoeding en opleidingen sportmanagement en sportmarketing.
Ruud Stokvis, oud-topsporter, is socioloog en verbonden aan de afdeling Sociologie van de UvA. hij heeft verschillende publicaties over de betekenis van sport en sportbeoefening op zijn naam staan.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a137065329
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livressport anderlecht dans Livressport magazine dans Livresscience fiction dans LivresLivres de sport dans Livreslivre sport dans Livresgolf 7 sport dans Autossport moteur in Livressport foot dans Livressport tennis dans Livresdiscover media pqtv q mediautilitaire sportwii sportcupcake dans Electroménagerplanche originale in Livres1250 gs adventure dans Motoslit 2 personnes pliableminiatures atlas