De verzonken jongen 9789046704974€ 15,90
De CX Travel Guide 9789463012621
€ 25,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 27 janv.. '24, 06:23
Caractéristiques
AuteurNienke Bloem, Evelien van Damme
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789463012621
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De CX Travel Guide
Auteur: Nienke Bloem, Evelien van Damme
ISBN: 9789463012621
Conditie: Goed
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij! De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!
Titel: De CX Travel Guide
Auteur: Nienke Bloem, Evelien van Damme
ISBN: 9789463012621
Conditie: Goed
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij! De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a136737289
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresguide ippa dans Livrestopo guide dans Livresguide vert michelin dans Livresguide de grammaire francaise dans Livresguide michelin dans Livresguide routard dans Livresguide des vins dans Livresguide nature dans Livresle guide du zizi sexuel dans Livresguide bleu dans Livresguide hachette dans Livresmichelin guide dans Livresscience fiction dans Livresvase boom in Antiquités & Artguidon dans Consoles de jeu & Jeux vidéoscie metaux in Bricolage & Constructionchien voiture dans Animaux & Accessoiresaquarius dans Jardin & Terrasse