Je taime si fort 9782803445059€ 13,90
Hebbes 9789052619422
€ 6,65
Envoi
Envoi pour € 2,95
40depuis 28 déc.. '23, 06:20
Caractéristiques
AuteurAdriaan Oomen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052619422
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Hebbes
Auteur: Adriaan Oomen
ISBN: 9789052619422
Conditie: Goed
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd
dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van
een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van
de klant zouden uitgaan?
Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)
klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.
Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud
Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en
communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen
met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel
'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau
ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.
www.addfocus.nl
Titel: Hebbes
Auteur: Adriaan Oomen
ISBN: 9789052619422
Conditie: Goed
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd
dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van
een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van
de klant zouden uitgaan?
Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)
klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.
Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud
Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en
communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen
met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel
'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau
ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.
www.addfocus.nl
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a136174490
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livreshebbes2ememainmon 2émemain2èmemain dans Bricolage & Constructionmes annonces sur 2ememainEnseignement & Science dans Offres d'emploiapollo saturn v legobac tondeuse wolf in Jardin & Terrasseparole dans Livresdecoder v5toyota verso essence in Autosschaum in Livresetudes in Livreslivre occasion belgiquebd occasionlivre permis de conduireone piece occasion