Je taime si fort 9782803445059€ 13,90
Strategisch management 9789401410359
€ 38,75
Envoi
Envoi pour € 2,95
40depuis 14 déc.. '23, 17:18
Caractéristiques
AuteurAime Heene, Sebastian Desmidt
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789401410359
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategisch management
Auteur: Aime Heene, Sebastian Desmidt
ISBN: 9789401410359
Conditie: Redelijk
Een nieuwe overheid een nieuwe strategie Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt verwacht dat ze 'managers' zijn, waardoor de nood aan kennis om op een succesvolle wijze managementgeoriënteerd om te gaan met publieke organisaties almaar toeneemt. STRATEGISCH MANAGEMENT biedt managers van deze organisaties de bouwstenen die zij nodig hebben om een slagvaardig strategisch en organisatorisch beleid uit te bouwen. Enerzijds bevat het boek een overzicht van alle relevante theorieën en begrippen uit de recentste wetenschappelijke literatuur, anderzijds is het onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. STRATEGISCH MANAGEMENT is geschreven voor studenten en docenten maar ook voor managers en consultants met belangstelling voor het thema. Bovendien vormt het boek een tandem met een website met uitgewerkte cases, de recentste ontwikkelingen en werkbladen die aanzetten om meteen aan de slag te gaan.
Titel: Strategisch management
Auteur: Aime Heene, Sebastian Desmidt
ISBN: 9789401410359
Conditie: Redelijk
Een nieuwe overheid een nieuwe strategie Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt verwacht dat ze 'managers' zijn, waardoor de nood aan kennis om op een succesvolle wijze managementgeoriënteerd om te gaan met publieke organisaties almaar toeneemt. STRATEGISCH MANAGEMENT biedt managers van deze organisaties de bouwstenen die zij nodig hebben om een slagvaardig strategisch en organisatorisch beleid uit te bouwen. Enerzijds bevat het boek een overzicht van alle relevante theorieën en begrippen uit de recentste wetenschappelijke literatuur, anderzijds is het onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. STRATEGISCH MANAGEMENT is geschreven voor studenten en docenten maar ook voor managers en consultants met belangstelling voor het thema. Bovendien vormt het boek een tandem met een website met uitgewerkte cases, de recentste ontwikkelingen en werkbladen die aanzetten om meteen aan de slag te gaan.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135948775
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresmarketing management kotler dans Livresmarketing management dans Livresmanagement in Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemain2èmemain dans Bricolage & Constructionmes annonces sur 2ememainmarketing management kotlerEnseignement & Science dans Offres d'emploivoiture electrique enfànt occasionwiskemann dans Maison & Meublesanniversaire tintinposter k3bemini sac couchage dans Enfants & Bébésschaum in Livresetudes in Livreslivre occasion belgique