VBTL 5 - VVKSO - LW 4 - Leerboek analyse 2€ 32,40
Meaningful marketing 9789401456005
€ 16,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 14 déc.. '23, 17:18
Caractéristiques
AuteurBart Lombaerts
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789401456005
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Meaningful marketing
Auteur: Bart Lombaerts
ISBN: 9789401456005
Conditie: Als nieuw
74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk. Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen. Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.
Titel: Meaningful marketing
Auteur: Bart Lombaerts
ISBN: 9789401456005
Conditie: Als nieuw
74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk. Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen. Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135948405
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresmarketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresetudes marketing dans Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploi2èmemain dans Bricolage & Constructionmes annonces sur 2ememainMarketing, Communication dans Offres d'emploimarketing dans Services & Professionnelsmarketing management kotlerhonda cb 400 four dans Motosancienne bouteille biereknuffelrobe taille 44 dans Vêtements | Femmesbaionnette ww2 dans Collections