Floris ende Blancefloer 9789011910058€ 15,60
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport 9789054723912
€ 26,70
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 6 déc.. '23, 17:19
Caractéristiques
AuteurRobert Kok, Hugo Gruijters
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789054723912
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Auteur: Robert Kok, Hugo Gruijters
ISBN: 9789054723912
Conditie: Als nieuw
waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.
Titel: Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Auteur: Robert Kok, Hugo Gruijters
ISBN: 9789054723912
Conditie: Als nieuw
waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135705224
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livressport anderlecht dans Livressport magazine dans Livresscience fiction dans LivresLivres de sport dans Livreslivre sport dans Livresgolf 7 sport dans Autossport moteur in Livressport foot dans Livressport tennis dans Livresutilitaire sportwii sportsven sportvetement sport occasionmalle de voyage dans Antiquités & Artchargeur pc lenovo dans Informatique & Logicielscasque bluetooth bosemanteau en fourrure dans Antiquités & Artmercedes classe c200 dans Autos