Disney-101 dalmatiers 9789058559692€ 5,10
Financieel Juridische Reeks 2 - Reclame- en marketingregels
€ 45,20
Envoi
00depuis 17 nov.. '23, 17:19
Caractéristiques
AuteurN. Boomsma, R.M.Th.F. Bos-van Zijp
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789462513129
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Financieel Juridische Reeks 2 - Reclame- en marketingregels in de financiële sector
Auteur: N. Boomsma, R.M.Th.F. Bos-van Zijp
ISBN: 9789462513129
Conditie: Als nieuw
Moet in een advertentie, waarin reclame wordt gemaakt voor betalen in termijnen, de kredietwaarschuwing ‘Let op! Geld lenen kost geld’ opgenomen worden? Hoe neem je in een internetbanner een risico-indicator op? Is een persbericht ook reclame? Dit zijn vragen waar reclamemakers in de financiële sector tegenaan lopen. Naast de regels van het financiële toezichtrecht, moeten financiële ondernemingen zich ook houden aan de regels uit het Burgerlijk Wetboek over misleidende reclame en oneerlijke handelspraktijken. En om klachten te voorkomen bij de Reclame Code Commissie, is het van belang om te weten welke (bijzondere) reclamecodes van toepassing zijn. Behalve de regels die zien op de inhoud van een reclame-uiting (reclameregels), worden ook de regels behandeld voor het benaderen van (potentiële) klanten met reclame (marketingregels). Denk aan het spamverbod of regels voor het gebruik van cookies. De regels die voortvloeien uit zelfregulering en de Gedragscode Promotionele Kansspelen komen eveneens aan bod. Dit boek biedt aldus een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden. Het is daarmee een bruikbaar handboek voor de financiële praktijk. Niet alleen voor makers van reclame- en marketingmaterialen, maar ook voor bedrijfsjuristen en medewerkers van compliance-afdelingen die deze beoordelen.
Titel: Financieel Juridische Reeks 2 - Reclame- en marketingregels in de financiële sector
Auteur: N. Boomsma, R.M.Th.F. Bos-van Zijp
ISBN: 9789462513129
Conditie: Als nieuw
Moet in een advertentie, waarin reclame wordt gemaakt voor betalen in termijnen, de kredietwaarschuwing ‘Let op! Geld lenen kost geld’ opgenomen worden? Hoe neem je in een internetbanner een risico-indicator op? Is een persbericht ook reclame? Dit zijn vragen waar reclamemakers in de financiële sector tegenaan lopen. Naast de regels van het financiële toezichtrecht, moeten financiële ondernemingen zich ook houden aan de regels uit het Burgerlijk Wetboek over misleidende reclame en oneerlijke handelspraktijken. En om klachten te voorkomen bij de Reclame Code Commissie, is het van belang om te weten welke (bijzondere) reclamecodes van toepassing zijn. Behalve de regels die zien op de inhoud van een reclame-uiting (reclameregels), worden ook de regels behandeld voor het benaderen van (potentiële) klanten met reclame (marketingregels). Denk aan het spamverbod of regels voor het gebruik van cookies. De regels die voortvloeien uit zelfregulering en de Gedragscode Promotionele Kansspelen komen eveneens aan bod. Dit boek biedt aldus een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden. Het is daarmee een bruikbaar handboek voor de financiële praktijk. Niet alleen voor makers van reclame- en marketingmaterialen, maar ook voor bedrijfsjuristen en medewerkers van compliance-afdelingen die deze beoordelen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135095558
Mots-clés populaires
Science dans Livrestandem brio 2Science-fiction dans Livresactimath à l'infini 2jelly 2 all in onevoie active 2 dans Livreskompas 2 dans Livrespoint virgule 2 dans Livressciences action 2 dans Livresup 2 you dans Livressirocco 2 dans Livresconstruire l'histoire 2 dans Livreslarousse universel en 2 volumes 1922 prixtandem 2 leerboek dans Livresscience fiction dans Livresparfum lacostecontre plaquékaarttafelfemme dans Immoxiaomi airdots