Klanten, wat moet je ermee? 9789491197734

€ 11,10
Envoi
Envoi pour € 2,95
10depuis 18 juin. '23, 03:26
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurMarijn van der Starre
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789491197734

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Klanten, wat moet je ermee?
Auteur: Marijn van der Starre
ISBN: 9789491197734
Conditie: Als nieuw

In dit inspirerende managementboek neem hr-professional Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij de Efteling en Jumbo en gestaafd met vele praktijkvoorbeelden (o.a. van McDonald's, Rabobank, gemeente Eindhoven, Fontys Hogescholen en natuurlijk de Efteling), onderzoek en de nodige theorie.

Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.

De resultaten mogen er zijn:
-meer omzet en rendement
-de juiste focus voor je organisatie
-klanten die blijven terugkomen
-innovatie
-bevlogen medewerkers

Dat wil toch iedereen?


Marijn van der Starre werkt sinds 2009 bij de Efteling als senior hr-adviseur. Daar heeft hij zich onder andere bezig gehouden met organisatie-ontwikkeling met resultaten om trots op te zijn.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a126430989