VBTL 6 VVKSO Leerboek statistiek beknopt 9789048620036€ 33,00
Retaildenkers - Verbinden is het nieuwe verkopen
€ 7,65
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 avr.. '23, 20:44
Caractéristiques
AuteurRoel Welsing
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789490085551
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Retaildenkers - Verbinden is het nieuwe verkopen
Auteur: Roel Welsing
ISBN: 9789490085551
Conditie: Als nieuw
Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector.
De langlopende merk-campagne Volg je hart, gebruik je hoofd heeft een Gouden Effie opgeleverd. Roel wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent.
De Triodos-campagne laat zien dat met een stijlvolle toonzetting en consequente benoeming en verbeelding het bijzondere karakter van de Triodos Bank effectief, met aantoonbaar resultaat, aan een breed publiek kenbaar is gemaakt.
Ben Knapen, voorzitter Hoofdjury Effie Awards 2014
'Dit boek maakt nieuwe ideeën los'
Matthijs Bierman, directeur Triodos Bank
Titel: Retaildenkers - Verbinden is het nieuwe verkopen
Auteur: Roel Welsing
ISBN: 9789490085551
Conditie: Als nieuw
Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector.
De langlopende merk-campagne Volg je hart, gebruik je hoofd heeft een Gouden Effie opgeleverd. Roel wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent.
De Triodos-campagne laat zien dat met een stijlvolle toonzetting en consequente benoeming en verbeelding het bijzondere karakter van de Triodos Bank effectief, met aantoonbaar resultaat, aan een breed publiek kenbaar is gemaakt.
Ben Knapen, voorzitter Hoofdjury Effie Awards 2014
'Dit boek maakt nieuwe ideeën los'
Matthijs Bierman, directeur Triodos Bank
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122448645
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresde nieuwe tandem 3 dans Livresde nieuwe tandem 4 dans Livresde nieuwe tandem 1 dans Livresde nieuwe tandem 2 dans Livresde nieuwe tandem 4 leerboek dans Livresnieuwe start dans Livresscience fiction dans Livreshet laatste nieuws dans Livresnieuwe tandem 3 dans Livres2ememainmon 2émemainlexus is dans Autos : Pièces & Accessoires2èmemain dans Bricolage & Constructionbilles chene in Bricolage & Constructionducati 999 in Motosgolf bbs in Autos : Pièces & Accessoiresougree dans Autospoubelle chambre