Je taime si fort 9782803445059€ 13,90
De vent is de tent 9789462200906
€ 7,25
Envoi
Envoi pour € 2,95
60depuis 4 avr.. '23, 16:16
Caractéristiques
AuteurPaul Stamsnijder
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789462200906
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De vent is de tent
Auteur: Paul Stamsnijder
ISBN: 9789462200906
Conditie: Goed
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel
Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.
Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk
voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet
af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de
wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.
De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement
aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden
en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest
recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,
social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen
en storytelling.
Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).
Titel: De vent is de tent
Auteur: Paul Stamsnijder
ISBN: 9789462200906
Conditie: Goed
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel
Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.
Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk
voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet
af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de
wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.
De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement
aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden
en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest
recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,
social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen
en storytelling.
Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122295044
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresautant emporte vent dans Livresscience fiction dans Livresles passagers du vent dans Livresles passagers du vent in Livresle vent des dieux in Livrespare ventmoulin à vent jardincoupe vent dans Autos : Pièces & Accessoiresvent d'est dans Vêtements | Femmes2ememainbrise vent dans Jardin & Terrassemon 2émemainabl tent dans Collectionsmassage gayavec auvent dans Caravanes & Campingmoto bmw 1150 rt dans Motoswasmachine siemenspompe de piscine in Jardin & Terrasse