Floris ende Blancefloer 9789011910058€ 15,60
De Tao van service 9789023249207
€ 8,45
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 avr.. '23, 14:37
Caractéristiques
AuteurEric de Haan
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789023249207
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De Tao van service
Auteur: Eric de Haan
ISBN: 9789023249207
Conditie: Als nieuw
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.
Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen.
Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices.
Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service...
Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.
Titel: De Tao van service
Auteur: Eric de Haan
ISBN: 9789023249207
Conditie: Als nieuw
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.
Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen.
Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices.
Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service...
Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122188763
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresbio 4 van in dans Livrestao dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livresscience fiction dans Livresvan cauwelaert dans Livreswoordenboek van daele dans Livresjulien van remoortere dans Livreseventail van in dans Livresvan hamme xiii dans Livresservice militaire dans Livresmatelas 70 200cherche etudianttdi 130 in Autosballon dans Hobby & Loisirs créatifsglazen brouwerij