VBTL 5 - VVKSO - LW 4 - Leerboek analyse 2€ 32,40
Respectvol Beinvloeden 9789034199607
€ 15,75
Envoi
Envoi pour € 2,95
80depuis 4 avr.. '23, 13:13
Caractéristiques
AuteurJan van der Vurst
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789034199607
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Respectvol Beinvloeden
Auteur: Jan van der Vurst
ISBN: 9789034199607
Conditie: Redelijk
Hoe krijg ik de geode idee die ik heb ook in mijn organisatie verkocht? Een essenti vraag want ook al zouden we het anders willen, als je je idee niet aan de man kunt brengen, kan je ze net zo goed niet hebben.
In dit boek reiken we de instrumenten aan om dit wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast leggen we uit hoe die instrumenten omgezet kunnen worden in een effectieve strategie. We geven aan hoe je allianties bouwt en hoe je vervolgens het denken en het gedrag van partners kan be loeden. Elke strategie wordt wetenschappelijk onderbouwd en vertaald in een reeks praktische technieken.
“Be loeden doen we door te communiceren, via woorden, via houdingen, via geluiden, via beelden, zelfs gewoon door aanwezig te zijn. Be loeden doen we altijd. Continu. Succesvol ondernemen heeft voor mij alles te maken met effici communiceren, een zuivere intentie en respectvol be loeden.” (Jef Colruyt)
Dr. Jan Van der Vurst leidt het training- en consultingbureau Kenaz. Hij studeerde Sociale Pedagogiek aan de K.U. Leuven en doctoreerde aan de R.U. Utrecht. Hij verzorgt wereldwijd opdrachten op het vlak van samenwerkingsprocessen en be loeden in organisaties. Hij werkt voor bedrijven zoals Colruyt, Bekaert, Umicore, Johnson&Johnson, Janssen Pharmaceutica, BASF en GSKB.
Titel: Respectvol Beinvloeden
Auteur: Jan van der Vurst
ISBN: 9789034199607
Conditie: Redelijk
Hoe krijg ik de geode idee die ik heb ook in mijn organisatie verkocht? Een essenti vraag want ook al zouden we het anders willen, als je je idee niet aan de man kunt brengen, kan je ze net zo goed niet hebben.
In dit boek reiken we de instrumenten aan om dit wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast leggen we uit hoe die instrumenten omgezet kunnen worden in een effectieve strategie. We geven aan hoe je allianties bouwt en hoe je vervolgens het denken en het gedrag van partners kan be loeden. Elke strategie wordt wetenschappelijk onderbouwd en vertaald in een reeks praktische technieken.
“Be loeden doen we door te communiceren, via woorden, via houdingen, via geluiden, via beelden, zelfs gewoon door aanwezig te zijn. Be loeden doen we altijd. Continu. Succesvol ondernemen heeft voor mij alles te maken met effici communiceren, een zuivere intentie en respectvol be loeden.” (Jef Colruyt)
Dr. Jan Van der Vurst leidt het training- en consultingbureau Kenaz. Hij studeerde Sociale Pedagogiek aan de K.U. Leuven en doctoreerde aan de R.U. Utrecht. Hij verzorgt wereldwijd opdrachten op het vlak van samenwerkingsprocessen en be loeden in organisaties. Hij werkt voor bedrijven zoals Colruyt, Bekaert, Umicore, Johnson&Johnson, Janssen Pharmaceutica, BASF en GSKB.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122101395
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemain2èmemain dans Bricolage & Constructionmes annonces sur 2ememainEnseignement & Science dans Offres d'emploithule xthubo dans Electroménagertabac cigarettesgsxr piece dans Motostable salon bois massifschaum in Livresetudes in Livreslivre occasion belgiquebd occasionlivre permis de conduireone piece occasionbob et bobette valeur