Cross channel excellence 9789491560026

€ 5,75
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 4 avr.. '23, 11:32
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurMike Hoogveld
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789491560026

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Cross channel excellence
Auteur: Mike Hoogveld
ISBN: 9789491560026
Conditie: Als nieuw

Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs!

Cross Channel Excellence
Handboek voor geïntegreerd omnichannel management
voor maximale klantwaarde in marketing, sales en service
Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen.
De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging.
'Cross channel excellence' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.
Een 'must read' boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI.

Over de auteur:
Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group en ruim 15 jaar actief op het snijvlak van marketing, sales en service. Als beëdigd register marketeer is hij een veel gevraagd adviseur, met als specialisme het begeleiden van ondernemingen in hun transitie naar de omnichannel organisatie. Ook is hij gastdocent op diverse universiteiten en business schools en behoort hij in Nederland tot de meest geboekte sprekers over marketing en sales. Als promovendus doet Hoogveld daarnaast wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens is hij lid van de NIMA examencommissie 'Customer Insight'.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a121987755