94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Spreken Is Goud 9789043017206
€ 4,20
Envoi
Envoi pour € 2,95
20depuis 4 avr.. '23, 11:04
Caractéristiques
AuteurB. Cesvet, T. Babinsky
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789043017206
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Spreken Is Goud
Auteur: B. Cesvet, T. Babinsky
ISBN: 9789043017206
Conditie: Redelijk
Massamarketing is al jaren geleden dood verklaard. Het is veel belangrijker om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Consumenten vertrouwen immers veel meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen. Dat heeft Sid Lee, een 'Commercial Creativity'-bureau uit Montreal en Amsterdam, goed begrepen.
In dit boek beschrijven de auteurs hoe ze bij bijvoorbeeld Cirque du Soleil erin geslaagd zijn van ‘word-of-mouth’ het belangrijkste communicatie-instrument te maken.
Aan de hand van acht 'motoren' van Conversational Capital wordt uitgelegd hoe je consumenten tot ambassadeurs van je merk maakt, die er echt in geloven en er over praten. Een apart hoofdstuk is gewijd aan de implementatie van het concept in je eigen organisatie.
Bertrand Cesvet is directeur en hoofd strategie van Sid Lee. Tony Babinski is schrijver en filmmaker en werkt al jaren samen met Sid Lee. Eric Alper werkt voor Sid Lee als strategist voor een aantal wereldmerken als Adidas, Red Bull en MGM Grand.
Titel: Spreken Is Goud
Auteur: B. Cesvet, T. Babinsky
ISBN: 9789043017206
Conditie: Redelijk
Massamarketing is al jaren geleden dood verklaard. Het is veel belangrijker om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Consumenten vertrouwen immers veel meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen. Dat heeft Sid Lee, een 'Commercial Creativity'-bureau uit Montreal en Amsterdam, goed begrepen.
In dit boek beschrijven de auteurs hoe ze bij bijvoorbeeld Cirque du Soleil erin geslaagd zijn van ‘word-of-mouth’ het belangrijkste communicatie-instrument te maken.
Aan de hand van acht 'motoren' van Conversational Capital wordt uitgelegd hoe je consumenten tot ambassadeurs van je merk maakt, die er echt in geloven en er over praten. Een apart hoofdstuk is gewijd aan de implementatie van het concept in je eigen organisatie.
Bertrand Cesvet is directeur en hoofd strategie van Sid Lee. Tony Babinski is schrijver en filmmaker en werkt al jaren samen met Sid Lee. Eric Alper werkt voor Sid Lee als strategist voor een aantal wereldmerken als Adidas, Red Bull en MGM Grand.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a121970177
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemainbavaria goudbavaria goud servieslexus is dans Autos : Pièces & Accessoires2èmemain dans Bricolage & Constructionheren ring goudbmw 318 is dans Autosgoud ring herenlexus is 300h dans Autoslife is strange dans Consoles de jeu & Jeux vidéomes annonces sur 2ememainmercedes sprinter euro 5 in Autosjante 4x4 in Autos : Pièces & Accessoiresphare volvo v40quick step plinthes dans Bricolage & Constructionusb dj mixer