94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Customer innovation 9789401413169
€ 5,45
Envoi
Envoi pour € 2,95
20depuis 4 avr.. '23, 10:57
Caractéristiques
AuteurMarion Debruyne, Koen Tackx
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789401413169
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Customer innovation
Auteur: Marion Debruyne, Koen Tackx
ISBN: 9789401413169
Conditie: Als nieuw
Luister naar je klanten om je strategie te bepalen Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.
Titel: Customer innovation
Auteur: Marion Debruyne, Koen Tackx
ISBN: 9789401413169
Conditie: Als nieuw
Luister naar je klanten om je strategie te bepalen Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a121965973
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresscience fiction dans Livres2ememainmon 2émemainopel astra innovation dans Autos2èmemain dans Bricolage & Constructionopel mokka x innovation dans Autosmes annonces sur 2ememainEnseignement & Science dans Offres d'emploimoteur vw t5 2.5 tdi 130cv occasionsurface commerciale à louersupport velo dans Vélos & Vélomoteurspoele bois dans Antiquités & Artcuisine ikea ikea dans Maison & Meublesschaum in Livresetudes in Livreslivre occasion belgiquebd occasionlivre permis de conduire