Theorieboek Rijbewijs B 9789018028190€ 5,40
Media onder de loep 9789033493379
€ 3,90
Envoi
Envoi pour € 2,95
20depuis 4 avr.. '23, 10:57
Caractéristiques
AuteurKatheline De Lembre, Katheline De Lembre
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789033493379
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Media onder de loep
Auteur: Katheline De Lembre, Katheline De Lembre
ISBN: 9789033493379
Conditie: Redelijk
MEDIA ONDER DE LOEP
EEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIES
De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap.
Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.
Titel: Media onder de loep
Auteur: Katheline De Lembre, Katheline De Lembre
ISBN: 9789033493379
Conditie: Redelijk
MEDIA ONDER DE LOEP
EEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIES
De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap.
Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a121965827
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresonder de knie 5 dans Livresonder de knie 6 dans Livresscience fiction dans Livresonder de knie dans Livresonder de knie in Livresdiscover media pqtv q mediamedia markt2ememainsamsung s21 ultra media marktmon 2émemainvw discover medialieve vrouw onder stolpjantes enduro dans Motoschaudiere gaz viessmanncochonnet dans Sports & Fitnessapple iphone 12 miniepauletten dans Collections