De Koninklijke Serres van Laken 9782960047738€ 14,85
De ware aard van de marketeer 9789077432358
€ 5,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
10depuis 4 avr.. '23, 10:26
Caractéristiques
AuteurGeert Stox
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789077432358
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De ware aard van de marketeer
Auteur: Geert Stox
ISBN: 9789077432358
Conditie: Goed
Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Er is een muur van modellen en processen die de communicatie met de consument tegenhoudt ...;;;De klassieke marketeer denkt echter in rationele kaders.;;;Hoe beïnvloedt de natuur van de marketeer de marketing?;;;Hoe kan de marketeer opnieuw houvast creëren in marketing?;;;Hoe beïnvloeden de principes van natuurlijke selectie het marketingdenken?;;;Hoe onderscheiden natuurlijke en gedomesticeerde merken zich?;;;Kunnen merken gecontroleerd worden?;;;Overleven alleen de sterkste merken?;;;Hoe belangrijk zijn diversiteit, variatie en convergentie?;;;Is concurrentie goed of slecht?;;;Hoe omgaan met de toenemende marktcomplexiteit?;;;Een boek boordevol voorbeelden en cases. Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Net zoals in de natuur geldt in business de wet van 'survival of the fittest'. De ware aard van de marketeer onderzoekt de onderliggende wetmatigheden en past ze toe op marketing en merkbeheer. Wat is de betekenis van mijn merk voor de consument? Hoe kan ik me differentiëren? Hoe moet mijn merk vooruitgaan? Wat met natuurlijk gegroeide en gedomesticeerde merken, hoe maak ik mijn aanbod aantrekkelijk in inhoud en vorm, hoe kan ik positief inspelen op de context, hoe moet ik mijn aanbod laten evolueren in open markt en in nichemarkten, hoe kan mijn aanbod de permanente strijd overleven? Doorheen het proces van de natuurlijke evolutie heeft het menselijk brein een aantal merkwaardigheden ontwikkeld die zowel voor de consument als voor de marketeer van toepassing zijn. Hoe kan hij zijn aanpak en zijn aanbod versterken in een B2B- en B2C-markt zodat hij de concurrentiestrijd zal overleven? Het boek biedt de marketeer en alle geïnteresseerden een eenvoudig en helder houvast om mensgericht business op te bouwen die op korte en lange termijn zijn vruchten afwerpt. Het begin van een vernieuwd marketingdenken.
Titel: De ware aard van de marketeer
Auteur: Geert Stox
ISBN: 9789077432358
Conditie: Goed
Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Er is een muur van modellen en processen die de communicatie met de consument tegenhoudt ...;;;De klassieke marketeer denkt echter in rationele kaders.;;;Hoe beïnvloedt de natuur van de marketeer de marketing?;;;Hoe kan de marketeer opnieuw houvast creëren in marketing?;;;Hoe beïnvloeden de principes van natuurlijke selectie het marketingdenken?;;;Hoe onderscheiden natuurlijke en gedomesticeerde merken zich?;;;Kunnen merken gecontroleerd worden?;;;Overleven alleen de sterkste merken?;;;Hoe belangrijk zijn diversiteit, variatie en convergentie?;;;Is concurrentie goed of slecht?;;;Hoe omgaan met de toenemende marktcomplexiteit?;;;Een boek boordevol voorbeelden en cases. Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Net zoals in de natuur geldt in business de wet van 'survival of the fittest'. De ware aard van de marketeer onderzoekt de onderliggende wetmatigheden en past ze toe op marketing en merkbeheer. Wat is de betekenis van mijn merk voor de consument? Hoe kan ik me differentiëren? Hoe moet mijn merk vooruitgaan? Wat met natuurlijk gegroeide en gedomesticeerde merken, hoe maak ik mijn aanbod aantrekkelijk in inhoud en vorm, hoe kan ik positief inspelen op de context, hoe moet ik mijn aanbod laten evolueren in open markt en in nichemarkten, hoe kan mijn aanbod de permanente strijd overleven? Doorheen het proces van de natuurlijke evolutie heeft het menselijk brein een aantal merkwaardigheden ontwikkeld die zowel voor de consument als voor de marketeer van toepassing zijn. Hoe kan hij zijn aanpak en zijn aanbod versterken in een B2B- en B2C-markt zodat hij de concurrentiestrijd zal overleven? Het boek biedt de marketeer en alle geïnteresseerden een eenvoudig en helder houvast om mensgericht business op te bouwen die op korte en lange termijn zijn vruchten afwerpt. Het begin van een vernieuwd marketingdenken.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a121949293
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livresscience fiction dans Livresvan cauwelaert dans Livreswoordenboek van daele dans Livresjulien van remoortere dans Livreseventail van in dans Livresvan hamme xiii dans Livresgerda van erkel dans Livresvan dale woordenboek dans Livresreprogrammation moteurverhogingskussen2.8 nikoncaravane a vendre a la merchiens donner dans Animaux & Accessoires