De Smurfen - Nr. 20 (2011) Als nieuw!€ 4,00
William Reymond - Coca Cola. Het verboden onderzoek (2007)
€ 8,00
Envoi
Verzenden voor € 5,90
400depuis 9 mars. '23, 15:22
Caractéristiques
ÉtatNeuf
ThèmeSociété
Année (orig.)2007
AuteurWilliam Reymond
Description
(d18)
Boek in perfecte staat; zo uit het winkelschap van de (betere) boekhandel!
Een boek vandaag besteld gaat na betaling dezelfde dag op de post, via een kreuk- en schokvrije zending.
-------------
KORTE INHOUD
SCHOKKENDE ONTHULLINGEN OVER HET BEKENDSTE MERK TER WERELD: COCA - COLA
Coca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de wereldbevolking kent het logo, er worden 7000 flesjes cola per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken drankje ter wereld.
Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden, dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek, omdat Coca-Cola haar eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking van het bedrijf de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van het bedrijf.
Boek in perfecte staat; zo uit het winkelschap van de (betere) boekhandel!
Een boek vandaag besteld gaat na betaling dezelfde dag op de post, via een kreuk- en schokvrije zending.
-------------
KORTE INHOUD
SCHOKKENDE ONTHULLINGEN OVER HET BEKENDSTE MERK TER WERELD: COCA - COLA
Coca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de wereldbevolking kent het logo, er worden 7000 flesjes cola per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken drankje ter wereld.
Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden, dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek, omdat Coca-Cola haar eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking van het bedrijf de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van het bedrijf.
Numéro de l'annonce: m1952947932
Mots-clés populaires
Politique & Société dans LivresHistoire & Politique dans Livreseconomie politique dans Livresatlas espace et societe dans Livresatlas espace et société dans Livreshet laatste nieuws dans Livresatlas erasme espace et societe dans Livresfrigo coca colagsm coca colaverre coca colatv coca colacamion coca colafrigo coca cola vintageplateau coca colaparasol coca colacododo trollcristal bayel dans Antiquités & Artnokia 6 dans Télécomsmoutons beliertalent elektrische fiets