Kevin Lane Keller - Marketingmanagement

€ 5,00
Enlèvement ou Envoi
200depuis 17 avr.. '24, 16:58
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
Matière scolaireNéerlandais
AuteurKevin Lane Keller; Philip Kotler

Description



Ondertitel: de essentie

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 542

Contributors: Henry Robben; Tijmen Roozenboom

Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.

De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.

Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk...
Numéro de l'annonce: m2105294431