Philip Kotler - Principes van marketing
€ 40,00
Envoi
854depuis 17 févr.. '24, 09:47
Caractéristiques
Matière scolaireNéerlandais
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Numéro de produit (ISBN)9789043038065
Description
Bij deze verkoop ik het boek “Principes van marketing”.
Ik heb dit boek zelf nieuw gekocht en er staan enkele dingen in gemarkeerd. Dit lijkt me echter handiger voor u. Geen kreukels of vlekken aanwezig!
ℹ️ Algemene info
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
Ik heb dit boek zelf nieuw gekocht en er staan enkele dingen in gemarkeerd. Dit lijkt me echter handiger voor u. Geen kreukels of vlekken aanwezig!
ℹ️ Algemene info
Taal: Nederlands; Vlaams
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
Numéro de l'annonce: m2082024018
Mots-clés populaires
van in in Livreslivres scolaires neerlandais in Livresphysique in Livresdestination in Livresplantyn in Livresactimath in Livresgeographie in Livresessentia in Livresde boeck in Livrescroc math in Livrespoint virgule in Livrestandem brio in Livrestandem in Livresdidier hatier in Livreslivres math in Livresvetements fille 98 104 dans Enfants & Bébéscoton perle dans Hobby & Loisirs créatifsbmw serie 1 e87 dans Autos : Pièces & Accessoiresbanc piano dans Musique & Instrumentschaudiere mazout boiler dans Bricolage & Construction