Rien Hummel - Marketingplanning

€ 10,00
Enlèvement ou Envoi
Verzenden voor € 5,00
180depuis 10 févr.. '24, 12:33
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
Matière scolaireNéerlandais
AuteurRien Hummel
Numéro de produit (ISBN)9789039526583

Description



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 484

Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen marktdefinities, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus).Deze derde druk is geheel geactualiseerd aan de hand van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van online kanalen in het algemeen en sociale media in het bijzonder en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarnaast is er meer aandacht voor de klantenanalyse, accountability, algemene wetmatigheden in marketing, het blauweoceaanstrategiemodel en internationalisering.Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen. Heldere structuurschema's maken de student daarbij duidelijk in welk deel van het proces hij of zij zich bevindt...
Numéro de l'annonce: m2079453698