Innovatiemanagement 9789043036382

€ 23,95
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 21 mars. '24, 06:21
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurEelko Huizingh
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789043036382

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Innovatiemanagement
Auteur: Eelko Huizingh
ISBN: 9789043036382
Conditie: Goed

Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat ‘het’ niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren! Innovatie: proces en vermogen Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie. Theorie en praktijkvoorbeelden De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen. Nieuw in deze editie De hoofdlijn volgt de driedeling Basis, Ingrediënten van innoveren en Uitvoering van innovatiemanagement. Deze editie besteedt uitgebreid aandacht aan de factoren die een organisatie innovatief maken, bedrijfsmodellen, sociale innovatie, klantgerichtheid en de invloed van nieuwe technologie. Daarnaast zijn er nieuwe paragrafen over de circulaire economie, de Job to be done, Technology Readiness Level en waarom innovaties falen. Het boek is voorzien van een uitgebreide begrippenlijst. Eelko Huizingh is hoofddocent Innovatiemanagement en directeur van het innovatie expertisecentrum Vinci aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij doet onderzoek naar innovaties, waarover hij regelmatig publiceert in binnen- en buitenlandse vaktijdschriften. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - eText - Toetsen - Begrippentrainer - Figuren en tabellen - Cases

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a137792738