94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Klantgericht - Managen in de retail niveau 3 en 4
€ 25,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 3 juin. '23, 03:35
Caractéristiques
AuteurF. de Esch
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789037231663
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Klantgericht - Managen in de retail niveau 3 en 4
Auteur: F. de Esch
ISBN: 9789037231663
Conditie: Als nieuw
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
Titel: Klantgericht - Managen in de retail niveau 3 en 4
Auteur: F. de Esch
ISBN: 9789037231663
Conditie: Als nieuw
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a125733036
Mots-clés populaires
livres scolaires neerlandais in Livresgeographie 3 in Livresessentia 4 in Livresphysique in Livresdestination in Livresvan in in Livresactimath 4 in Livresplantyn in Livreshorizons 4 référentiel in Livresparcours et moi 3 in Livresconstruire l histoire 3 in Livresactimath in Livresgeographie in Livresessentia in Livrestandem brio 4 in Livresducati st4 dans Motosmercedes c63 dans Autosdelft vasehit airobjet in Collections