Geronimo Stilton - Makkelijk lezen - Ik ben geen topmuis

€ 6,00
Enlèvement ou Envoi
680depuis 9 août. '23, 10:35
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatNeuf
Année (orig.)2017
AuteurGeronimo Stilton
Numéro de produit (ISBN)9789085923930

Description



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 128

Contributors: Merenguita Gingermouse; Yuko Egusa; Loes Randazzo; Anneliet Bannier

AVI E3-niveauHoe verander je een angstmuis is een topmuis? Jeena is een vriend van Geronimo. Hij probeert Geronimo om te toveren tot een dappere knager. Jeena bedenkt gevaarlijke en enge dingen voor Geronimo. Kan Geronimo zich redden. Eerst door de woestijn, dan naar de Noordpool, vervolgens door de jungle en ten slotte in een donkere grot. Weet de angstmuis zijn kop koel te houden?
Numéro de l'annonce: m2009095164