Wim Lagae - Sportmarketingcommunicatie

€ 10,00
Enlèvement ou Envoi
130depuis 17 avr.. '24, 17:00
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
Année (orig.)2015
AuteurWim Lagae

Description



Taal: Nederlands; Vlaams

Contributors: ANP Phioto; Red Bull; Soudal; Marko Heijl; Janneke Westermann

Wie kan zich nog een sportvorm voorstellen die niet gesponsord wordt? Wat is kenmerkend voor de groei en transformatie van zowel sportsponsoring als sponsorwerving? Waarom moet een eigentijdse sportsponsor tegelijk inzetten op zowel conversatie-, belevenis- als terugverdiensponsoring? Niet alleen het (ver)kopen van sportsponsoring, maar ook (en vooral) de conversatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven sponsormanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het kopen van sportsponsoring, maar evenzeer in de integratie ervan in conversatie- en belevenismarketing. Tot slot mag een onderzoek naar de terugverdien- en andere effecten e´n naar de timing van stopzetting van sportsponsoring niet ontbreken in zijn takenpakket.

Sportmarketingcommunicatie biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van het domein van het (ver)kopen en activeren van sportsponsoring...
Numéro de l'annonce: m2105294911