I. Rein - De ongrijpbare sportfan

€ 19,00
Enlèvement
190depuis 22 oct.. '23, 11:22
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
NiveauEnseignement supérieur
AuteurI. Rein
Numéro de produit (ISBN)9789054720638

Description



Ondertitel: brand management in de 21ste eeuw

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 384

In de sportwereld gaan jaarlijks wereldwijd miljarden om en de sector zal alleen maar blijven groeien. Het slechte nieuws is dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om de sportfan te benaderen, te betrekken en, eenmaal binnengehaald, voor het bedrijf te behouden.

De sportfan beschikt tegenwoordig over talloze keuzemogelijkheden – niet alleen de sport heeft een enorm breed aanbod, maar ook andere vormen van vrijetijdsbesteding dingen naar de gunsten van de fan. Traditionele sporten, zoals honkbal, voetbal en basketbal, krijgen te maken met nieuwe concurrenten, zoals snowboarden, lacrosse, poker en zelfs paintball. De oude businessmodellen, ontwikkeld in een tijd waarin het tv-aanbod nog beperkt was en stadions koud en winderig, zijn niet langer toereikend.

Vermaard communicatie-expert Irving Rein, internationaal erkend marketinggoeroe Philip Kotler en communicatiedeskundige Ben Shields hebben een innovatief bedrijfsmodel ontwikkeld dat vooral gericht is op het tevredenstellen en behouden ...
Numéro de l'annonce: m2036797410