Philip Kotler - Marketing, de essentie

À débattre
Enlèvement ou Envoi
530depuis 6 sept.. '23, 10:14
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong
Numéro de produit (ISBN)9789043036528

Description

Boek is amper gebruikt.
Enkel zoals op Philip Kotler - Marketing, de essentie dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier. Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen. In deze 14e editie is meer ruimte voor de customer journey, gaan we in op value proposition design en zijn de gedeelten over digital marketing verder uitgediept. Daarnaast besteden we aandacht aan nieuwe begrippen als deeleconomie en data driven marketing...
Numéro de l'annonce: m2019559580