VBTL 5 - VVKSO - LW 4 - Leerboek analyse 2€ 32,40
Als praten bij je werk hoort 9789085062035
€ 4,75
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 5 avr.. '24, 06:25
Caractéristiques
AuteurHans Janssen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789085062035
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Als praten bij je werk hoort
Auteur: Hans Janssen
ISBN: 9789085062035
Conditie: Goed
Als praten bij je werk hoort 8e druk is een boek van Hans Janssen uitgegeven bij Uitgeverij Boom. ISBN 9789085062035
Hoe voer je als verpleegkundige of ziekenverzorgster een effectief helpend gesprek? Hoe geef je als gezins- of bejaardenverzorgster een goed en duidelijk advies aan een cli nt?
Hulp- en dienstverleners merken steeds weer in hun dagelijkse werk dat praten met pati nten/cli nten geen bijkomstigheid is, maar een hoofdbestanddeel van hun werk. Dit boek bevat tal van aanbevelingen voor het voeren van dergelijke beroepsgesprekken. Er wordt aandacht besteed aan de houding van de beroepskracht, er worden basisvaardigheden en gespreksmodellen gegeven. Aan de orde komen onder andere interviewen, passief en actief luisteren, duidelijk communiceren gesprekken, advies-, verwijs- en slecht-nieuwsgesprekken.
Als praten bij je werk hoort is geen handboek, maar een praktijkboek; met tal van voorbeelden en oefeningen. Voor artsen, verpleegkundigen, ziekenverzorgsters, gezins- en bejaardenverzorgsters, pastores - kortom, voor hulp- en dienstverleners die regelmatig 'praatpaal' zijn.
Titel: Als praten bij je werk hoort
Auteur: Hans Janssen
ISBN: 9789085062035
Conditie: Goed
Als praten bij je werk hoort 8e druk is een boek van Hans Janssen uitgegeven bij Uitgeverij Boom. ISBN 9789085062035
Hoe voer je als verpleegkundige of ziekenverzorgster een effectief helpend gesprek? Hoe geef je als gezins- of bejaardenverzorgster een goed en duidelijk advies aan een cli nt?
Hulp- en dienstverleners merken steeds weer in hun dagelijkse werk dat praten met pati nten/cli nten geen bijkomstigheid is, maar een hoofdbestanddeel van hun werk. Dit boek bevat tal van aanbevelingen voor het voeren van dergelijke beroepsgesprekken. Er wordt aandacht besteed aan de houding van de beroepskracht, er worden basisvaardigheden en gespreksmodellen gegeven. Aan de orde komen onder andere interviewen, passief en actief luisteren, duidelijk communiceren gesprekken, advies-, verwijs- en slecht-nieuwsgesprekken.
Als praten bij je werk hoort is geen handboek, maar een praktijkboek; met tal van voorbeelden en oefeningen. Voor artsen, verpleegkundigen, ziekenverzorgsters, gezins- en bejaardenverzorgsters, pastores - kortom, voor hulp- en dienstverleners die regelmatig 'praatpaal' zijn.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138083472
Mots-clés populaires
Livres d'étude & Cours dans Livrescours anglais in Livressyllabus in Livreslivres droit in Livreslivres sciences in Livresgrammaire française in Livresconstruire l'histoire in Livreslarcier in Livreslivres de chimie in Livresme reader in Livresespagnol in Livresitlb in Livressociologie in Livresveterinaire in Livresphysique kane in Livresthule dans Vélos & Vélomoteurselisa cavaletti dans Vêtements | Femmesstoelen loombecquet bmw dans Autos : Pièces & Accessoiresradson parada