Analysis for Marketing Planning 9780071263634

€ 37,40
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 14 avr.. '23, 08:18
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurDonald Lehmann, Russell Winer
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9780071263634

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Analysis for Marketing Planning
Auteur: Donald Lehmann, Russell Winer
ISBN: 9780071263634
Conditie: Als nieuw

Analysis for Marketing Planning, 7/e by Lehmann and Winer focuses on the analysis needed for sound Marketing decisions and is structured around the core marketing document--the Marketing Plan. Whether studying Marketing strategy or Product/Brand Management decisions, students need to be able to make decisions based from sound analysis. This book does not attempt to cover all aspects of the marketing plan; rather it focuses on the analysis pertaining to a product's environment, customers and competitors.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a123097350