Marketing: de essentie

€ 5,00
Enlèvement
210depuis 29 mars. '24, 12:46
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatUtilisé
ThèmeÉconomie et Marketing
Année (orig.)2016
AuteurDiverse auteurs

Description

Titel: Marketing: de essentie - 13de editie


Auteurs: Philip Kotler & Gary Armstrong


ISBN: 9789043033954




Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.



Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.



Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab



Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.


Bij voorkeur af te halen in Kapelle-op-den-Bos

Eventuele verzendkosten extra voor de koper
Numéro de l'annonce: m2098181763