Terminologie van de vertaling€ 6,00
Marketing: de essentie
€ 5,00
Enlèvement
210depuis 29 mars. '24, 12:46
Caractéristiques
ÉtatUtilisé
ThèmeÉconomie et Marketing
Année (orig.)2016
AuteurDiverse auteurs
Description
Titel: Marketing: de essentie - 13de editie
Auteurs: Philip Kotler & Gary Armstrong
ISBN: 9789043033954
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab
Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.
Bij voorkeur af te halen in Kapelle-op-den-Bos
Eventuele verzendkosten extra voor de koper
Auteurs: Philip Kotler & Gary Armstrong
ISBN: 9789043033954
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.
Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.
Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab
Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.
Bij voorkeur af te halen in Kapelle-op-den-Bos
Eventuele verzendkosten extra voor de koper
Numéro de l'annonce: m2098181763
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livreseconomie dans LivresMarketing de réseau dans Offres d'emploimarketing management kotlerMarketing, Communication dans Offres d'emploimarketing dans Services & Professionnels2ememainverre a cognacbiljart dans Sports & Fitnessautoart porsche 996 gt3bureau vintage boisroulette pour dans Antiquités & Art