Tim Vandervaeren - Brand design en graphic identity€ 30,00
Erik Kostelijk - Merkpositionering
€ 30,00
Enlèvement ou Envoi
210depuis 22 mars. '24, 20:09
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Année (orig.)2016
AuteurErik Kostelijk; Karel Jan Alsem
Description
Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 340
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 340
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
Numéro de l'annonce: m2095723336
Autres annonces de Alexander loverix
Plus de Alexander loverix
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploinikon d7100 occasioncarrelage 60 x 60 in Bricolage & Constructionkappersstoelenikea ladeblokmercedes c cabrio