Marketingcommunicatie 7de editie - De Pelsmacker€ 67,00
Principes van marketing - Philip Kotler
€ 72,00
Enlèvement ou Envoi
380depuis 21 mars. '24, 17:27
Caractéristiques
ÉtatNeuf
AuteurPhilip Kotler; Gary Armstrong; Lloyd C. Harris; Hongwei He
Numéro de produit (ISBN)9789043038065
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Fundamenten van de marketing
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie...
Numéro de l'annonce: m2095246191
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresprincipes de chimie dans Livresprincipes de chimie atkins dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livreseconomie politique dans Livrespieces peugeot 205 gti dans Autos : Pièces & Accessoiresmoteur ltz 400 dans Motoscarter 320d dans Autos : Pièces & Accessoirestaille metabomartini reclameborden