Biotechnology 1st edition KULeuven€ 27,00
Steven Van Belleghem - Customers the day after tomorrow
€ 15,00
Enlèvement ou Envoi
430depuis 30 nov.. '23, 20:47
Caractéristiques
ÉtatNeuf
Année (orig.)2017
AuteurSteven Van Belleghem
Numéro de produit (ISBN)9789082542240
Description
Ondertitel: Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.
'Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen.'
-- Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa
'Artificiële intelligentie verbetert ons leven enorm: de...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.
'Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen.'
-- Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa
'Artificiële intelligentie verbetert ons leven enorm: de...
Numéro de l'annonce: m2053074933
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresthe promised neverland dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livreseconomie politique dans Livresthe promised neverland in Livresmanagement in Livresyfm 90land rover aile dans Autos : Pièces & Accessoiresscooter huy dans Vélos & Vélomoteurscartes legohaaltert in Immo