An Introduction to Craniosacral Therapy, Don Cohen€ 24,00
Beeldmerken mijlpalen in de merkengeschiedenis
€ 20,00
Enlèvement
260depuis 19 mars. '22, 17:24
Description
Beeldmerkenmijlpalen in de merkengeschiedenis
Auteur: René Lüchinger
Nederlands
Hardcover
83 pagina's
2005
Van de A van Apple tot de W van WWF laat dit boek aan de hand van twaalf internationale voorbeelden zien, dat het succes van een beeldmerk niet altijd aan de tekentafel wordt bepaald. Succesvolle beeldmerken zijn het resultaat van archaïsche energiestromen, die vaak ontspruiten aan energieke persoonlijkheden. Dat maakt een beeldmerk zo waardevol en immuun voor de tijdgeest.
Behalve Apple komen onder andere aan bod: Lacoste, Michelin, Nestlé en Shell. De herkomst, de ontwikkelingsgeschiedenis, de feiten en het ontstaan van het beeldmerk.
Auteur: René Lüchinger
Nederlands
Hardcover
83 pagina's
2005
Van de A van Apple tot de W van WWF laat dit boek aan de hand van twaalf internationale voorbeelden zien, dat het succes van een beeldmerk niet altijd aan de tekentafel wordt bepaald. Succesvolle beeldmerken zijn het resultaat van archaïsche energiestromen, die vaak ontspruiten aan energieke persoonlijkheden. Dat maakt een beeldmerk zo waardevol en immuun voor de tijdgeest.
Behalve Apple komen onder andere aan bod: Lacoste, Michelin, Nestlé en Shell. De herkomst, de ontwikkelingsgeschiedenis, de feiten en het ontstaan van het beeldmerk.
Numéro de l'annonce: m1821985702
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresmanagement in Livreseconomie politique dans Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresvan in in Livreslivre en neerlandais in Livresmanga in Livresdedicace in Livrestoto in Livresbarbie vintagea louer libramont in Immobuggy voiturecable coaxial in TV, Hi-fi & Vidéoamortisseur vtt