Niet schieten, dat is mijn papa! David Van de Steen en Annem€ 17,00
Campus handboek - Content marketing
€ 26,00
Enlèvement
150depuis 12 févr.. '22, 14:00
Description
Campus handboek - Content marketing
Lannoo
Auteur: Bart Lombaerts Wouter Temmerman
Co-auteur: Koen Denolf Michel Libens
Paperback
2016
184 pagina's
17x24 cm
Randjes geschonden
Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben. Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren. Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie. 'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.' Chris Van Roey, CEO UBA 'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.' Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo
Lannoo
Auteur: Bart Lombaerts Wouter Temmerman
Co-auteur: Koen Denolf Michel Libens
Paperback
2016
184 pagina's
17x24 cm
Randjes geschonden
Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben. Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren. Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie. 'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.' Chris Van Roey, CEO UBA 'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.' Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo
Numéro de l'annonce: m1808824007
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livrescampus dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livreseconomie dans LivresMarketing de réseau dans Offres d'emploimarketing management kotlerrenault clio campus dans AutosMarketing, Communication dans Offres d'emploiboomerang in Collectionsbois chauffage namurbase isofix cybex zmidas dans TV, Hi-fi & Vidéoyamaha yst sw