"Je rechten als sportbeoefenaar" - Johnny Maeschalck€ 7,00
"Customer innovation" - Marion Debruyne & Koen Tackx
€ 5,00
Enlèvement ou Envoi
331depuis 4 déc.. '21, 17:22
Caractéristiques
ÉtatNeuf
ThèmeManagement
Année (orig.)2020
AuteurM. Debruyne & K. Tackx
Description
Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie.
Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zomissen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.
Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
Product details:
Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zomissen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.
Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
Product details:
- Afwerking: Paperback
- Aantal pagina's: 296
- Afmetingen: 242x172
- Verschijningsdatum: 07/01/2020
- EAN: 9789401458795
- Nur-code: Management algemeen
- Uitgever: LannooCampus
- Druk: 1
Numéro de l'annonce: m1781500825
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livrestackx dans Vélos & Vélomoteursmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainétagère chênesalle manger classique dans Maison & Meublesmannequin de couture dans Hobby & Loisirs créatifspeinture toile in Antiquités & Artopel corsa c in Autos : Pièces & Accessoires