Caractéristiques
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789013055429
Jaar (oorspr.)
2008
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Bestel direct op onze website!
Titel: De servicedesk - spin in het facilitaire web
ISBN: 9789013055429
Conditie: Beetje gebruikt
Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het frontoffice-backofficeprincipe, de aard van de facilitaire producten en diensten, het ontwerp en de bouw van een servicedesk, complete beschrijvingen van de onderdelen, en uitvoerige voorbeelden van een servicedesk uit de praktijk van BZK en Justitie, Rabobank De Zuidelijke Baronie in Baarle-Nassau en facilityFORCE in Rotterdam
Dit boek is bestemd voor studenten en werkenden die in de dagelijkse praktijk nauw te maken hebben met de facilitaire servicedesk (facility managers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk)
Hoewel de inhoud zich voornamelijk richt op de facilitaire omgeving zijn de uitgangspunten en uitwerkingen eenvoudig te vertalen naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen. Want de in dit boek geboden oplossingen zijn generiek en gemakkelijk toepasbaar.
Na het lezen van dit boek zult u in staat zijn uw servicedesk verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Studenten zijn gedegen voorbereid wanneer zij gaan werken in een facilitaire organisatie en daarin te maken krijgen met een servicedesk.
Bestel direct op onze website!
Titel: De servicedesk - spin in het facilitaire web
ISBN: 9789013055429
Conditie: Beetje gebruikt
Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het frontoffice-backofficeprincipe, de aard van de facilitaire producten en diensten, het ontwerp en de bouw van een servicedesk, complete beschrijvingen van de onderdelen, en uitvoerige voorbeelden van een servicedesk uit de praktijk van BZK en Justitie, Rabobank De Zuidelijke Baronie in Baarle-Nassau en facilityFORCE in Rotterdam
Dit boek is bestemd voor studenten en werkenden die in de dagelijkse praktijk nauw te maken hebben met de facilitaire servicedesk (facility managers, projectleiders, managers en medewerkers van een servicedesk)
Hoewel de inhoud zich voornamelijk richt op de facilitaire omgeving zijn de uitgangspunten en uitwerkingen eenvoudig te vertalen naar andere ondersteunende bedrijfsonderdelen. Want de in dit boek geboden oplossingen zijn generiek en gemakkelijk toepasbaar.
Na het lezen van dit boek zult u in staat zijn uw servicedesk verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Studenten zijn gedegen voorbereid wanneer zij gaan werken in een facilitaire organisatie en daarin te maken krijgen met een servicedesk.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.be...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Livre dans toute la Belgique
vu 0x
sauvegardé 0x
Depuis 11 sept. '25
Numéro de l'annonce: a154279558
Mots-clés populaires
marketing management kotlerlivre economievan in dans Livres scolairesgrammar in use dans Langue | Anglaismon 2émemain dans BDchalet te koop in ardennen dans Thrillersappartement te huur in menen dans Romansvlaanderen in uniform dans Guerre & Militairephysique van in dans Langue | Anglaisaan het woord 3.1 dans Livres scolairesfietsen in oostende dans Livres de sportenglish vocabulary in use dans Langue | Anglaismanagement stephen robbins dans Livres scolaireshet volkske dans BDlocation plaque garage dans Auto & Moto | Mécaniciens & Garagescruche etain dans Antiquités | Étainlenovo tab p11 dans Android Tablettesavalanche vetements dans Robesaccordeons fratelli crosio dans Accordéonspieces e46 dans BMWecole dans Maisons à vendrereel to reel tape dans Enregistreurs audiomeuble namur dans Bureauxvieille guitare dans Instruments | Accessoires