Je taime si fort 9782803445059€ 13,90
Interne-klantgerichtheid (kluwer quality memo) 9789026726095
€ 14,95
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 20 avr.. '24, 06:22
Caractéristiques
AuteurDe Vaal K. Fierens M.
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789026726095
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Interne-klantgerichtheid (kluwer quality memo)
Auteur: De Vaal K. Fierens M.
ISBN: 9789026726095
Conditie: Redelijk
In dit boekje worden de relaties tussen de interne klant en de leverancier en het meten van de tevredenheid van de interne klant besproken. Het accent ligt op de wijze waarop praktische invulling kan worden gegeven aan het verbeterproces met behulp van een onderzoek naar de tevredenheid van de interne klant. Hierbij wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen: Wat is het nut van klanttevredenheidsonderzoeken? Met welke zaken krijg je te maken? Waar plaats je ze in je bedrijfssvoering en hoe zet je de resultaten om in concrete verbeteringen? De gedachte achter een dergelijk onderzoek is niet op de eerste plaats het verzamelen van cijfers maar het kweken van begrip en het stimuleren van correct en professioneel gedrag ten opzichte van collega's (interne klanten) Het boekje is vooral bedoeld voor managers die concreet invulling willen geven aan hun kwaliteitsbeleid en inzien dat de houding van medewerkers het verschil uitmaakt tussen een goede onderneming en een excellente ondernemin
Titel: Interne-klantgerichtheid (kluwer quality memo)
Auteur: De Vaal K. Fierens M.
ISBN: 9789026726095
Conditie: Redelijk
In dit boekje worden de relaties tussen de interne klant en de leverancier en het meten van de tevredenheid van de interne klant besproken. Het accent ligt op de wijze waarop praktische invulling kan worden gegeven aan het verbeterproces met behulp van een onderzoek naar de tevredenheid van de interne klant. Hierbij wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen: Wat is het nut van klanttevredenheidsonderzoeken? Met welke zaken krijg je te maken? Waar plaats je ze in je bedrijfssvoering en hoe zet je de resultaten om in concrete verbeteringen? De gedachte achter een dergelijk onderzoek is niet op de eerste plaats het verzamelen van cijfers maar het kweken van begrip en het stimuleren van correct en professioneel gedrag ten opzichte van collega's (interne klanten) Het boekje is vooral bedoeld voor managers die concreet invulling willen geven aan hun kwaliteitsbeleid en inzien dat de houding van medewerkers het verschil uitmaakt tussen een goede onderneming en een excellente ondernemin
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138388884
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livreskluwer dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresinterne dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresquality streetmarketing management kotler2ememainroue moto dans Motosibc container 1000lcamping cars avec garagepeugeot 308 essence in Autosbaby dans Consoles de jeu & Jeux vidéo