Het Haakboek: Vrouw 9789491840432€ 9,90
Strategisch Management 9789026726606
€ 15,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 19 avr.. '24, 06:22
Caractéristiques
AuteurHubert K. Rampersad
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789026726606
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategisch Management
Auteur: Hubert K. Rampersad
ISBN: 9789026726606
Conditie: Als nieuw
Ondernemingen zijn voortdurend bezig hun activiteiten te evalueren en op grond hiervan strategische beslissingen te nemen. De basis hiervoor, het strategievormingsproces, is in de afgelopen decennia geëvolueerd van strategische planning tot strategisch management. Dit boek dient als leidraad bij het ontwikkelen en implementeren van effectieve strategieën voor zowel industriële als dienstverlenende ondernemingen.
De nadruk ligt op het overtuigend uitdragen van een gemeenschappelijke en inspirerende visie op de onderneming. Enerzijds geeft u hiermee in hoofdlijnen sturing aan de organisatie, anderzijds mobiliseert u de creativiteit en inventiviteit van uw medewerkers.
In Strategisch management staan de klassieke en de moderne benadering van strategisch management centraal, omdat deze complementair zijn. Aan de hand van een cyclisch model komen de verschillende stadia in het strategievormingsproces systematisch aan bod en zijn ze toepassingsgericht beschreven. Vanwege het strategische karakter van de controllersfunctie zal dit boek ook controllers goede diensten kunnen bewijzen.
Titel: Strategisch Management
Auteur: Hubert K. Rampersad
ISBN: 9789026726606
Conditie: Als nieuw
Ondernemingen zijn voortdurend bezig hun activiteiten te evalueren en op grond hiervan strategische beslissingen te nemen. De basis hiervoor, het strategievormingsproces, is in de afgelopen decennia geëvolueerd van strategische planning tot strategisch management. Dit boek dient als leidraad bij het ontwikkelen en implementeren van effectieve strategieën voor zowel industriële als dienstverlenende ondernemingen.
De nadruk ligt op het overtuigend uitdragen van een gemeenschappelijke en inspirerende visie op de onderneming. Enerzijds geeft u hiermee in hoofdlijnen sturing aan de organisatie, anderzijds mobiliseert u de creativiteit en inventiviteit van uw medewerkers.
In Strategisch management staan de klassieke en de moderne benadering van strategisch management centraal, omdat deze complementair zijn. Aan de hand van een cyclisch model komen de verschillende stadia in het strategievormingsproces systematisch aan bod en zijn ze toepassingsgericht beschreven. Vanwege het strategische karakter van de controllersfunctie zal dit boek ook controllers goede diensten kunnen bewijzen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138352793
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livresmarketing management dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmanagement in Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploia donner jouetsbronze laiton dans Antiquités & Arttintin 1943arche boisjante 4x100 15 pouces