Organisatie Van De Marketing 9789014074962

€ 15,60
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 8 mars. '24, 06:20
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurOnbekend
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789014074962

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Organisatie Van De Marketing
Auteur: Onbekend
ISBN: 9789014074962
Conditie: Nieuw

Marketing heeft in de loop der jaren de nodige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze lijken echter in het niet te vallen bij de nieuwe ontwikkelingen die zich momenteel voordoen: de sterke opkomst van accountmanagement, relatiemanagement en mondialisering ('globalisering'), om enkele belangrijke te noemen. Welke gevolgen dat heeft voor de organisatie van de marketing wordt in het state-of-the-art artikel van deze MarketingWijzer uiteengezet door specialist dr.ir.drs.G.J. Verra.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a137512037